poniedziałek, 18 lipca 2016

LBA

 Liebster Blog Award

Z góry dziękuje kochanej zakręcona01! Nie spodziewałam się nominacji! Doceniam to i nie spoczywam na laurach - wkładam więcej pracy w to, co robię teraz. :) ♥

  Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

• Pytania jakie dostałam od zakręcona01 z bloga
http://dramione-zapomnijmyoprzeszlosci.blogspot.com/:

1. Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego?

Zawsze lubiłam język polski. Nigdy nie miałam z tym przedmiotem jakichkolwiek problemów i może dlatego. A w dodatku uwielbiam pisać, so... :)

2. Czy utożsamiasz siebie z bohaterem jakiegoś filmu lub książki? Jeśli tak, to z kim?

Myślę, że nie. Jestem sobą w całości. Oczywiście, zdarza się, że jakiś bohater ma podobną osobowość do mojej. Jest takim przykładem tutaj Aragorn z ,,Władcy Pierścieni'', który nie poddaje się i wytrwale dąży do swoich postanowień.

3. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Nie wiem, czy mam ulubiony kolor ;) Zawsze do mnie 'przemawiały' takie delikatne, perłowe czy błękitne.

4. Masz do wybrania jedną z supermocy. Którą byś wybrała?

Wow, serio? xd Fajnie by było mieć moc cofnięcia się w czasie i naprawienia tego, czego już teraz nie można... ale umiejętność latania też niczego sobie!

5. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

Absolutnie - kluchy z cebulką! Moja mama zawsze robi cały (WIELKI!) gar jak jestem w domu. Mogłabym jeszcze wyróżnić chińszczyznę.

6. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie?

Na pewno pisanie. W wolnym czasie chętnie to robię. No ale poza tym lubię biegać, pograć na gitarze.

7. Do jakich czasów byś się przeniosła, gdybyś miała wehikuł czasu?

Okres renesansu we Włoszech!

8. Czy oglądałeś film, podczas którego się popłakałeś?

Tak! Jestem wrażliwcem i łatwo się wzruszam.

9. Jesteś pesymistą, optymistą czy realistą?

Raczej optymistą ;d

10. Gdybyś miała okazję spotkać sławną, wybraną przez ciebie osobę, kto by to był?

Chciałabym wtedy spotkać Tolkiena i podziękować za napisanie tak świetnych książek, które zainspirowały mnie do pisania. Oczywiście taka okazja już nie nastąpi, bowiem ten Pan już nie żyje.

11. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?

Trochę rapu, muzyki filmowej, instrumentalnej, popu - różnie. Jednak na pewno nie dupstepu (to jest wgl muzyka?..).


• Moje pytania:

1. Każdy o czymś marzy... A o czym Ty marzysz?2. Jaki jest najszczęśliwszy moment z twojego życia? Opisz go.
3. Co cenisz w ludziach?
4. Masz swój własny świat? Opowiedz o nim trochę.
5. Pewnego dnia otrzymujesz list, z którego wynika, że masz szanse zostać światowej sławy pisarzem, ale towarzyszą Ci też obawy, ponieważ musisz wtedy porzucić dotychczasowe życie. Co zrobisz?
6. Jest ktoś Tobie bliski jak dla Lily Evans była Petunia, jej siostra?
7. Istnieje postać, którą nie znosisz? Kto to taki i dlaczego?
8. Zazdrościsz komuś życia czy uważasz, że twoje jest piękne?
9. Każdy się czegoś boi, a ty? Opisz swój strach.
10. Jest takie miejsce na ziemi, w którym chciałbyś zamieszkać?
11. Gdyby Tobie odebrano szanse pożegnania się z kimś na zawsze, to nie ulega wątpliwości, że byłbyś smutny. A jednak istnieje okazja na to. Co powiesz?

• Nominuję... na razie nikogo (:

Dolce Veneziana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz